Little sentences in Hungarian #5

Hungarian Smalltalk: Talk about your family

Az én családom (My family)

Let’s talk about my family in Hungarian!

Én vagyok a legidősebb testvérem. (I am the oldest of my siblings)

Van egy nővérem aki titkárnő a kórházban és egy bátyja aki egy közjegyző.
(I have a sister, who is a secretary at the hospital, and a brother, who is a notary)

Apám és anyám is az aznoso korú. Apám dologzik a repülőgépipar. És az anyám háztartásbeli. (My father and my mother have the same age. My father works is the aeronautical industry and my mother is a housewife)

Nagyszüleim elhunyt. De van egy csomó unokatestvérek. Szóval van egy nagy család!
(My grandparents are deceased. But I have a lot of cousins. So, I have a big family!)

2 thoughts on “Little sentences in Hungarian #5

  1. bouquinette000 says:

    Én vagyok a legidősebb testvér a családban. (I am the oldest of my siblings in the family)

    Apám és anyám is azonos korú. / Apám és anyám is egyidősek korúak. / Apám és anyám is ugyanolyan korúak.

    Apám a repülőgépiparban dolgozik.

    A nagyszüleim elhunytak. De van egy csomó unokatestvérem. Szóval van egy nagy családom!

    Like

Leave a Comment

