Little sentences in Hungarian #8

Hungarian Smalltalk: Talk about Christmas time
Karácsonyi csevegő (Christmas chattering)

Another christmas smalltalk in Hungarian 😉

430_kurtos(on the picture: Hungarian brioche on a spit “kürtőskalács“)

 

Es majdenem karácsony. (It’s almost christmas)
December egy nyogodt hónap: (December is a calm month)
én nem sok munka. (I don’t have much work)
Van idő, hogy néhány vásárlási és vásároni karácsonyi aján dékokat,
(I have time to do some shopping and buy christmas presents)
de én nem sok pénzt keresni. (but I don’t earn much money)

Most, hogy én gondolok róla, én nem lett díszített karácsonyfa még…
(now that I think about it, I didn’t decorate my christmas tree…)

Nem tudok várni, hogy azunokatestvéreim (I can’t wait/I look forward to see my cousins)
és ünnepelni a karácsonyt a családommal. (and to celebrate christmas with my family)

Boldog Karácsonyt!

One thought on “Little sentences in Hungarian #8

  1. bouquinette000 says:

    És majdnem karácsony.
    December egy nyugodt hónap.
    Nincs sok dolgom.
    Van szabadidőm vásárolni és karácsonyi ajándékokat venni, habár nem keresek túl sokat.
    Most ahogy én jobban belegondolok még nem is díszítettem fel még a karácsonyfámat…
    Alig várom hogy újra lássam az unokatestvéreimet és hogy együtt ünnepeljük a karácsonyt a családommal.

    Like

Leave a Comment

